𝓼𝓸𝓱𝓪🦋𝓼𝓸𝓱𝓪🦋، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

🦋𝓶𝔂 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓪𝓻𝔂 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

آمد بهار جان ها!🌸

عیدتون مبارککک!

1403/1/2 11:16
نویسنده : 𝓼𝓸𝓱𝓪
209 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام بهاری به اونایی که منتظرم بودن🌸

یه سلام به خودم که 22 روز دیگه تولدمه😎

آقا ما یه دوران خسته کننده ای تو اواخر بهمن و اسفند داشتیم چون کلی پروژه مدرسه رو سرم ریخته بود و پر امتحان بودم و کامپیوترم رو عوض کردم و واسه لاگین هم حوصله نداشتم 😐... فقط می اومدم سر می زدم اینجا و می رفتم شرمنده همه داوشیا🙇🏻‍♀️

حالا هم اومدم اعلام کنم عیدتون مبارک و از این به بعد بیشتر مطلب میزارم🙂 راستی واسه عید می خواید کجا ها برید سفر؟ ما شاید کرمانشاه و همدان پیش سنگا🗿 

پی نوشت: عیدیاتون رو جمع کنید برید باهاش کلکسیون بخرید. یا شایدم طلا🪙D: من که کلکسیون 360 تایی تیله دارم😎🤘🏻

پسندها (3)

نظرات (2)

🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
2 فروردین 03 14:57
عید تو هم مبارک🌹
مامانیمامانی
6 فروردین 03 12:06
قربونت برم قشنگم عیدت مبارک  سختی های آخر اسفند به موفقیتهات می ارزه گل من  خیلی دوستت دارم دختر بهار  بهارت مبارک💐💐💐❤️❤️❤️