𝓼𝓸𝓱𝓪🦋𝓼𝓸𝓱𝓪🦋، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

🦋𝓶𝔂 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓪𝓻𝔂 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

آمد بهار جان ها!🌸

بس ناجوانمردانه سرد ❄️

1402/9/23 23:35
نویسنده : 𝓼𝓸𝓱𝓪
119 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم الان تو شهرتون هوا سرده یا نه ولی ما داریم تو سمنان یخ می زنیم. هنوز داره بارون تند تند میزنه. ولی مردم ما با وجود  سرمای شدید به خاطر مساوی شدن دربی ریختن تو خیابون و راهپیامی عجیبی راه انداختن! حیف که ما نشسته بودیم و داشتیم با مادر جان مبارک فیزیک میخوندیم.😐 هعععععععععععی! 

حتی دستانمان هم از شدت سرما یخ زده. نوک بینی مان قرمز شده. پاهایمان بی حس شده. اما تا پای جان تلاش میکنیم تا بیدار بمانیم و آخر قصه ی مادر جان را بشنویم. موقع خواب پتو را تا بالای سرمان میکشیم. چراغ را خاموش میکنیم و به کلاغی که به خانه اش نرسید فکر میکنیم.🦋 (شاعرانه اش کردم. نظر بدید)

پسندها (4)

نظرات (4)


24 آذر 02 0:39
تبریز هم سرده خوشبحال تون بارون میاد اونجا اینجا تو تبریز دیروز و پریروز قشنگ بارون بارید ولی کاش امروز و فردا هم میبارید من عاشق بارانم😁😁😁
آویناآوینا
24 آذر 02 9:37
اینجا هم تهران سرده اما نه اونقدر که یخ بزنیم. خوشبحالت که به آخر کلاغ رسیدی،ما هنوز درگیر یکی بود ،یکی نبودیم که یعنی چی کی بوده کی نبوده!؟
مامان موشیمامان موشی
24 آذر 02 20:15
عزیز دلم بیشتر مراقب خودت باش گلم  از تو فقط یه دونه تو دنیا وجود داره قدر خودتو بدون مامانی 💝
مامان ني نيمامان ني ني
29 آذر 02 8:32
والا سها جان چهارتا قطره اومد و بعدش قطع شد  کو بارون آخه ؟ دلم لک زده برای یک برف سنگین ... اوووم از پنجره بیرون و نگاه کنی که برف میباره و همه جا رو پوشونده و لیوان چاییتو بغل کنی و فیزیک بخونی 😆🤣