𝓼𝓸𝓱𝓪🦋𝓼𝓸𝓱𝓪🦋، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

🦋𝓶𝔂 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓪𝓻𝔂 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

آمد بهار جان ها!🌸

من آمدمممممممم 😐💃🏻

1402/10/4 10:43
نویسنده : 𝓼𝓸𝓱𝓪
146 بازدید
اشتراک گذاری

خب بعد از دو سه روز من با کله ای که از ادبیات و قرآن و شیمی پر شده برگشتم....🤕

صلواتی محمدی عنایت بفرمیایید....📿

اللهم صلی علی ممد و آل ممد

حالا بگید تعملون یعنی چه...🙄

عمل میکنند بود یا عمل می کنید؟!...

حالا دیباچه گلستان سعدی رو بخونید...📖

منت خدای را عزوجل، که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت...

حالا بگید ببینم چجوری بادکنک رو بدون تلمبه باد کنیم..🧪

ابتدا بطری آبی را گرم کرده و سپس بادکنک را روی آن گذاشته بعد از چند دقیقه مشاهده میشود که بادکنک باد شده...

همه این ها وضعیت منه که قرآن رو با ادبیات و شیمی مخلوط کردم و پاک قاط زدم(صحیح میفرمایی سها خانم👌🏻)

اگه فعالیت نکردم ببخشید به خاطر این بود که درگیر امتحانا بودم... بنده فرا رسیدن زمستان سرد امتحانات رو به اونایی که خر خونن 🐒 تبریک🎉 و به خسته و وارسته هایی مثل خودم تسلیت🖤 عرض می نمایم. کجایی ای زندگی راحت که دیگر این دنیا فایده نداره... هععععععععععی 🤕

ولی هنوز مونده           ما که باید تا 25 دی همیجور بریم امتحان بدیم برگردیم خونه و به افق های دوووور بنگریم.🛤

و مایی که به خاطر امتحان نماز خون شدیم🛐

پ ن : عکس نوشته نشانه آمدن بنده است😎

راستی:یلداتون با تاخیر مبارک🍉

کریسمستون هم مبارک🎄

منتظر نوشته هام باشیدددد 😜

بای

پسندها (4)

نظرات (0)