𝓼𝓸𝓱𝓪🦋𝓼𝓸𝓱𝓪🦋، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

🦋𝓶𝔂 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓪𝓻𝔂 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

آمد بهار جان ها!🌸

این دختر بعد سال های سال برگشت!🌻

1402/11/7 17:48
نویسنده : 𝓼𝓸𝓱𝓪
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم علیکم

چقدر این چند وقته خسته شدم🤕

امتحانامون تموم شده و این هفته کارنامه میدن و دارم از استرس میمیرم😱

البته ما هنوز یه امتحان پایش داریم که باید بدیم

واسم دعا کنید📿

دارم بیشتر خودمو پیدا میکنم 

مثلا....

فهمیدم چقدر زود گشنه ام میشه (آری دائم الگشنه هستم🥙)

چقدر دلم میخواد برم دبیر هنرمون رو قطعه قطعه کنم🔪(لبخند شرورانه 😈)

چقدر دلم کتاب میخواد و شبی که کتاب نخونم خوابم نمیره( نه هر کتابی مثلا رمان 200 صفحه ای رو تموم کنم📚)

چقدر از موسیقی کلاسیک لذت می برم🎻

بعضی وقت ها چقدر ترسو میشم😰

و بعضی وقت ها سرتق ترین بشر موجود در کره زمین😬(املای سرتق رو نمیدونم🙄)

و.......

خب دیگه بس است دیگر

بای 💃🏻

پسندها (4)

نظرات (1)

مامانیمامانی
8 بهمن 02 7:44
آخه من قربونت برم با این احساساتت ...  خیلی قشنگه و دوست داشتنی  خوشحالم داری خودتو بیشتر میشناسی 😘