𝓼𝓸𝓱𝓪🦋𝓼𝓸𝓱𝓪🦋، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓼𝓸𝓱𝓪 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻𝓿𝓲𝓸𝓵𝓲𝓷🎻، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

🦋𝓶𝔂 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓪𝓻𝔂 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

آمد بهار جان ها!🌸

زندگی به عنوان یک کلاس هفتمی

1402/6/21 18:32
نویسنده : 𝓼𝓸𝓱𝓪
121 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تو امتحان تیزهوشان شرکت کردم و در ورودی هفتم قبول شدم .😎 دیگه می تونم بگم وارد راهنمایی میشم و با ابتدایی خداحافظی می کنم . خیلی خوشحالم که در یک مدرسه خوب درس خواهم خواند . اما یک خورده کارم مشکله .😐 چون نزدیک 15 تا دبیر داریم . تازه علاوه بر کتاب اصلی واسه هر درس یه کتاب دیگه هم داریم که مخصوص تیزهوشانی هاست . تازه فکر کنم دبیر ادبیاتمون بد اخلاق ترین دبیر مدرسمونه . چون هنوز فقط چند تا دبیر مدرسه رو دیدم . اخه از همون اول با ما گارد گرفته و نمی دونه ما تازه از ابتدایی فارغ التحصیل شدیم .😡 ولی این مدرسه خوبی هایی هم داره .😤 که البته تعدادش بیشتر از بدی هاشه . شایدم من دارم به نیمه پر لیوان نگاه می کنم . مثلا اینکه ازون کمد های شخصی داره که فکر کنم هممون آرزوی اینو داشتم که مدرسه ما هم داشته باشه . 😆تازه آزمایشگاه جدا واسه هر درسی داریم . حیاطمون خیلی بزرگه و دوتا آلاچیق داره . یه کتابخونه بزرگ هم داره که همیشه کتاب امانت میدن توش . عالی نیست؟ امیدوارم امسال بهم خوش بگذره !!😉

پسندها (5)

نظرات (3)

🌿🐨maryam🐨🌿🌿🐨maryam🐨🌿
21 شهریور 02 18:50
عالیه خیلی خوب درس بخون و از این فرصت استفاده کن
مامان ني نيمامان ني ني
21 شهریور 02 18:50
سها جانم خوش اومدی عشق مامان دوستت دارم
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
9 دی 02 19:16
سها جون شما چه شهری هستی؟
منم سمپادی ام 😁
𝓼𝓸𝓱𝓪
پاسخ
من سمنانی ام🙂 شما چطور😊